salgsside banner image .jpg

 

online fotokursus

For forvirrede og utålmodige begyndere

 

ER DU KLAR TIL AT FÅ mere UD AF DIT KAMERA og fotografere fantastiske billeder?


FRA AUTO MODE TIL MANUEL MODE FOR usikre BEGYNDERE

joseph-pearson-310906.png
8.png
aaron-mello-532049.png

Dit spejlreflekskamera eller systemkamera er bare overvældende

 

Knapper, tal, hjul og en manual så tyk som en bog. Det er bare lidt uoverskueligt (også her 2 år efter dit køb af kamera).

Du har lavet uendelige google-søgninger, læst blogindlæg i massevis og set samtlige youtube-videoer.

Men føler dig faktisk endnu mere i tvivl.

Kender du det? 

 

 

DU HAR KØBT et dyrt KAMERA, FORDI DU REGNEDE MED, AT DET VAR LIG MED GODE BILLEDER.

MEN DU er OVERVÆLDET OVER ALLE INDSTILLINGERne OG KNAPPERne.

 

Du har måske været på et aftenskolekursus eller yrk - heldagskursus og gik derfra endnu mere forvirret end før.

Du skruer over og fotograferer på auto mode og håber på det bedste. Jeg forstår det. Spejlreflekskameraer og systemkameraer er så smarte, at de sagtens kan klare at tage okay gode billeder for dig.

Men du får ikke altid taget kameraet med dig.  Du tager bare billeder med din smartphone, fordi den egentlig er lige så god, som dit kamera på Auto Mode.

Hvis du kan nikke genkendende til det her, så er du ikke alene.

Et godt (og dyrt) kamera er ikke lig med gode billeder.

Ikke overbevist? 

Se med her: 

 Canon 500D + objektiv 50 mm 1.8 (Auto Mode)

Canon 500D + objektiv 50 mm 1.8 (Auto Mode)

 Canon 500D + objektiv 50 mm 1.8 (Program Mode, P)

Canon 500D + objektiv 50 mm 1.8 (Program Mode, P)

SAMME BEGYNDER-KAMERA, SAMME OBJEKTIV, SAMME MOTIV

 

På Auto Mode bestemmer dit kamera, hvad der skal stilles skarpt på og det vil gerne have det hele med.
På Program Mode (og alle de andre modes på den manuelle side) får du serveret fokuspunkter.

Fokuspunkter er den hurtigste og nemmeste indstilling til at gå fra amatørfotos til professionelle fotos.

Det er instant; "Mit kamera er genialt".

At kunne styre fokus (hvor du stiller skarpt) – det er noget, som virkelig kommer til at rocke dine billeder. 

 

Fokuspunkter er bare et af de område, vi arbejder med, som forbedrer dine billeder. 

Forestil dig de markante resultater du får i dine billeder, når du ved, hvordan du styrer dit kamera selv og endelig kan fotografere de billeder du drømmer om. 

Dit kamera er fantastisk - når du tager kontrollen over det.  

 
testi - OFK.jpg

Fotografer de billeder, du drømmer om


På fotokurset lærer du alt, som du behøver at vide om fotografering, for at blive fortrolig med dit spejlrefleks eller systemkamera og tage billeder med selvsikkerhed.

Viden som kan virke uoverskuelig at komme igennem, men som på det her kursus er inddelt step-by-step, med både teori, eksempler og øvelser.
Så du forstår det, som du lærer og ikke blot ser passivt med.

Jeg tager dig i hånden og viser dig præcis, hvordan du indstiller dit kamera til enhver fotosituation, hvilke objektiver som passer til din fotografering og endda, hvordan du bruger effektive tricks inden for lys, komposition og redigering til at tage dine billeder fra snapshots til fantastiske billeder. 

8.gif

Det her er ikke et normalt fotokursus

Det her er ikke et normalt fotokursus med ALT om fotografering, 100 timers video og endnu flere tekniske termer, som bare overvælder dig endnu mere. Det behøver ikke være kedeligt eller frustrerende at lære at fotografere.
Det her er et fotokursus, hvor du rent faktisk lærer præcis det, step-by-step, som du skal kunne for at udnytte dit kamera og tage bragende gode billeder hver gang.

 

Du kan lære at fotografere. Slut med at bekymre dig om, at du måske bare ikke “har det” og du aldrig vil komme til at tage de billeder, du drømmer om. 

Du får alle de værktøjer og teknikker, du har brug for til at tage dine billeder fra "halvgode" til bragende flotte og "vægværdige".

 

ALLE KAN LÆRE AT FOTOGRAFERE
- også dig!

 

Da jeg købte mit første spejlreflekskamera for 6 år siden, vidste jeg intet om fotografering. Jeg gik fra et helt almindelig digital kamera til et spejlrefleks-monster og troede, at det automatisk ville gøre mine billeder flottere og mere professionelle.

Det var jo ret dyrt, ikke. Men det spyttede på ingen måde noget magisk ud! Skuffelse og frustration.

Jeg vidste at mit kamera var vejen til gode billeder, men jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvordan.

Andre fotografers billeder (med samme udstyr, som mit) var lyse, lækre og med slørede baggrunde - og det eneste jeg ville vide var, hvordan jeg kunne få samme resultat. 

å.png

Helt enorm træthed og forvirring - jeg havde bunkevis af spørgsmål:

  •  Hvad starter du egentlig med at google for at lære fotografering?
     
  • Hvad er det vigtigste at lære, når man bare gerne vil hurtigt i gang? 
     
  • Hvad er ligegyldigt, når du er begynder? 
     
  • Og hvordan får du flyttet al det, som du læser over på kameraet og bruger det uden at misse øjeblikket?
     
  • Hvad med alt det udover det tekniske på kameraet - hvad med det kreative, redigering og fotoudstyr?

 

Jeg var frustreret, jeg var forvirret,
jeg var opgivende!

men Det behøver du ikke at være.

 

Det er præcis derfor, at jeg har lavet det her fotokursus specielt til forvirrede og usikre begyndere.

Til dig, som er ivrig efter resultater, men tvivler på dine tekniske evner, er bekymret over om dit kamera nu er godt nok og bare synes fotografering virker rigtig svært.

 

DET ER SLUT MED AT HÅBE, AT DU ‘REGNER DEN UD EN DAG’;
PÅ KURSET får du enkle SVAR PÅ, HVAD DER VIRKER,
OG HVORDAN DU GØR som nybegynder

 

Fremfor at sukke over andres fotografers billeder på Instagram, Facebook og Pinterest, så fotograferer du selv de billeder, som du ser andre dele.

Du forstår hvilke indstillinger du skal bruge i alle situationer, og du kan gøre det hurtigt - slut med at fumle rundt, tage den på auto mode og håbe på det bedste. 

Fotografering er sjovt og motiverende fordi du ved, hvordan du bruger kamerateknikker og har tid og overskud til at tage smukke billeder af de mennesker, som du elsker.

Du føler dig ikke frustreret eller bekymret over at misse øjeblikket, men kan i stedet indstille dit kamera med selvsikkerhed, ro og kontrol.

Tiderne hvor fotografering var overvældende og frustrerende er ovre - du ved nemlig præcis, hvad du skal gøre og kan uden tvivl arbejde med dit kamera, lys og motiv - og tage det ene billede efter det andet. 

Du har evner og viden til at bevare dine familie-minder på bedst mulige måde, i stedet for at gå glip af at indfange måneder eller endda år af minder. 

DU ER MOTIVERET, DU ER INSPIRERET
OG TAGER BILLEDER, SOM DU ER STOLTe AF

 


DET KAN BLIVE DIN VIRKELIGHED


FOR DIG, SOM LIGE har købt et kamera
OG DIG, SOM HAR fotograferet på auto mode,
MEN ØNSKER AT TAGE DINE BILLEDER TIL DET NÆSTE NIVEAU

 

Canon, Nikon, Sony, Olympus ..

 

Spejlreflekskamera, hybrid, mirrorless, systemkamera..

Der findes uendeligt mange kameramærker, modeller og varianter.

Det betyder ikke noget om du bruger et 10 år gammelt spejlreflekskamera, et spritnyt systemkamera (mirrorless) eller hvilket mærke dit kamera er.  

De virker alle på samme måde. Den eneste forskel er menuen i dit kamera. 

Kurset er både for dig med spejlreflekskamera og dig med systemkamera.

 

Jeg er blevet mere selvsikker med mit kamera 

"Det er blevet sjovt og jeg kan se en forbedring ved hvert billede, som jeg tager. Nu ved jeg hvordan jeg skal bruge mit spejlreflekskamera. Jeg blevet meget mere selvsikker og har fået mod på at fotografere igen. Endda på manuel program."

- Mathilde Kvist (kursusdeltager)

DET HER fotoKURSUS ER FOR DIG HVIS..

 
  • Du synes din Iphone faktisk tager bedre billeder end dit dyre kamera
  • Du er usikker i din fotografering og gerne vil skyde billeder med selvsikkerhed
  • Du er bange for at ødelægge dit kamera, hvis du skruer på knapper og indstillinger
  • Du er tvivlende over for den manuelle side og fotograferer kun på Auto mode
  • Du er bange for at tage dårlige billeder
  • Du er frustreret over ikke at udnytte dit kameras potentiale fuldt ud
  • Du gerne vil vide, hvordan du rent faktisk bruger det skrummel af et kamera, som du har betalt i dyre domme for

 

 

Og du gerne nemt vil..

  • Forstå fotografering uden at blive bombarderet med videnskab og teknik
  • Bruge dit kamera med selvsikkerhed i manuel mode - uden at fumle med knapper
  • Lære at lave den slørede baggrund, som alle elsker
  • Tage knivskarpe billeder hver eneste gang
  • Forstå, hvordan du finder det rigtige lys til dine billeder - og bruger det til lækre billeder
  • Forbedre dine billeder instant ved at placere dit motiv rigtigt og gøre billedet interessant
  • Lære hvad eksponering, manuel program, fokusering, lys og komposition egentlig er - en gang for alle

 

Vide præcis, hvordan du nemt bruger dit kamera til at tage de billeder, som du har i tankerne

 
kamera.jpg

DET ER PRÆCIS, HVAD VI GENNEMGÅR OG DU KOMMER TIL AT KUNNE EFTER FOTOKURSET

EFTER KURSET VIL DU VÆRE I STAND TIL AT:

 
  • Arbejde med dit kamera med en helt klar og konkret tilgang - ingen gætværk.
  • Tage kontrollen over dit kamera, så du kan udnytte dets fulde potentiale, og få det til at arbejde til din fordel.
  • Opbygge et billede med den rigtige opstilling, så billedet "på magisk vis" føles naturligt for øjet.
  • Anvende fotoredigering i et professionelt billedbehandlingsprogram - uanset dine tekniske skills.
  • Gemme, komprimere og uploade/printe dine billeder, men så de stadig står knivskarpt.
  • Vende 'overvældethed' til nysgerrighed over de fantastiske resultater, som du kan skabe.

 

 
uu.png
3-1.png
 
 

SÅDAN AT DU:

  • Bliver mere selvsikker på dig selv med dit kamera
  • Kan være stolt af dine billeder.
  • Sparer tid og energi når du fotograferer og redigerer.
  • Får mere overskud til at være kreativ med dine billeder og bliver mere motiveret i din fotografering.

    Og kan indfange forrygende billeder, fordi du præcis ved, hvordan du skal bruge dit kamera til din fordel. 
 

Hvordan fungerer sådan et online kursus helt præcist?
 

Online fotokursus for begyndere er video-kursus. Det betyder, at du kan tage det hvor og når du vil – bare du er online.

Når du først har fået adgang til online-kurset, så forsvinder det ikke. Det betyder, at du ikke behøver at tage kurset nu. Du kan vente til lige når det passer dig.

Og du kan tage kursets moduler alle de gange, du orker og lyster.

 

Din kursusplan:

  • Du brygger en kop kaf' og finder de gode cookies frem fra skabet. Smider dig i din varme sofa, hjørnet på terrassen (eller i mødelokalet på kontoret) og krudter op i internettet på computeren, tablet eller smartphone.
     
  • Du logger ind på kursussiden med dit unikke brugernavn. Følger lektionerne, ser videoerne alle de gange du lyster og vigtigst af alt; prøver det hele af i din egen stue med de medfølgende øvelser.
     
  • Det er dig der bestemmer, hvornår du er klar til at kaste dig over kurset. Kurset er der også til vinterferien. Foråret. Eller til sommer, efterårsferien og jul. Du kan se de 8 moduler præcis når det passer ind i din kalender og din hverdag med arbejde, familie og indkøb.
     
  • Du bestemmer hvornår du møder op, samt hvor ofte - ingen mødetider, ingen løftede pegefingre. Du kan spankulere rundt i dine joggingbukser og blive bedre og bedre til fotografering.
     
  • Og kurset er dit til evigt eje og med alle fremtidige updates, som jeg kunne finde på at implementere. Det synes jeg er mest fair.

 


det betyder, at:

Du kan være i gang om 10 minutter.

Eller gemme kurset til du har tid.

jeg forstår fotografering nu 

"Jeg købte mit spejlreflekskamera for 2 år siden og synes det var meget indviklet, så jeg har kun taget billeder på auto-knappen og bare håbet på det bedste. Nogle gange blev billederne gode, andre gange ikke. Jeg vidste godt, at jeg skulle bruge mit kamera anderledes, men når jeg har læst eller fået forklaret om blænde, lukketid og ISO har jeg aldrig forstået det. Det gør jeg nu og jeg bestemmer over mine billeder." - Jan H. Kjær (kursusdeltager)

 

fotokursus

Et fotokursus som er til at forstå

"Det er da et fotokursus som er til at forstå! Endelig har jeg knækket koden til fotografering. Tak for et fotokursus som faktisk er lavet til os begyndere."

- Susanne (kursusdeltager)

kamera.jpg

Du kan være i gang om 10 minutter og så er der absolut intet, der kan stoppe dig i at tage kontrollen over dit kamera og med selvsikkerhed indfange alle minder med familie og venner i hele 2018

- med billeder, som du kan være stolt af.

jeg kan bruge kameraindstillinger nu

"Stort plus at det hele er på video - pludselig gav de tekniske ting mening. Men det bedste var at jeg lærte, hvordan jeg skulle bruge det hele i praksis ved hjælp af de øvelser som fulgte med og hvordan man er kreativ med sine billeder og redigerer dem. Det har jeg aldrig kunne gennemskue før."

- Liselotte Winther Møller (kursusdeltager)

D.png

du får 8 enkle moduler med step-by-step videoer, praktiske øvelser og cheatsheets, så du aldrig er i tvivl

MODUL #1: fotoudstyr

  • Kamera: Få viden omkring kameramodeller og varianter, hvad forskellen er og hvornår du skal opgradere. 
  • Objektiver: Lær forskellen på objektiver, så du ved, hvilke du skal bruge til hvad. Forstå  tal og bogstaver på dit objektiv og hvilke to, som er helt afgørende for din fotografering. 
  • Udstyr: Hvilke beskyttelsesfilter skal du vælge og hvorfor, herudover hvornår du skal pille det af igen. Hvilke hukommelseskort / SD-kort skal du vælge til dit kamera, hvor meget plads der skal være på det og et vigtigt tal, du skal kende. 
fotokursus for begyndere med spejlreflekskamera

MODULE #2: Gennemgang af kamera

  • Hvad er auto mode 
  • Gennemgang af programhjul på dit kamera, så du ved, hvad de forskellige symboler og bogstaver betyder og hvilke, du skal bruge til hvad.  
  • Skal du bruge den indbyggede blitz/flash på kamera
  • Sådan bruger dit kamera til video 
Auto mode canon

MODULE #3: basis fotografering

  • Fokusering
  • Eksponering
  • Lukketid
  • Blænde
  • ISO
  • Eksponeringstrekanten
Basis fotografering - lukketid, ISO, blænde, fokusering

MODULE #4: udvidet fotografering

  • Lysmåling: Forstå og brug lysmåling i dit kamera, så du altid får perfekte belyste billeder i alle situationer.
  • Hvidbalance: Lær at kontrollere din hvidbalance efter lysforhold og undgå gule/blålige billeder.
  • Picturestyle: Sæt din picturestyle i dit kamera i og skab unikke billeder, som passer til din stil eller til fotosituatinen. 
Hvidbalance og lysmåling_fotokursus

MODULE #5: komposition

  • Kompositionsregler: Lær de 10 essientielle kompostionsregler i fotografering, og hvordan du selv kan bruge dem i praksis til at skabe forrygende billeder på rekordtid. 
     
  • Hjælpelinjer: Sæt hjælpelinjer på dit kamara, så de kan guide dig til den perfekte komposition. 
kompositio

MODULE #6: Lys

  • Lys: Forstå hvordan lys påvirker dine billeder, samt hvordan du nemt styrer det, så du kan bruge lyset til din fordel i fotografering - uanset hvornår på dagen du fotograferer.
Lys i fotografering_online fotokursus for begyndere

MODULE #7: efterredigering 

  • Filformat - RAW eller JPEG?
  • Billederedigering + billedebehandling i Adobe Lightroom
  • Gratis billedbehandlingsprogrammer
  • Brug dine billeder
Billedredigering i Lightroom_online fotokursus for begyndere

BONUS: find din billedstil  

  • Sådan finder du din billedstil 
  • Lær at analysere billeder
Tag bedre billeder

tidsbegrænset bonus

bonus: E-bog 

  • Grib dit kamera - fang øjeblikket

I bogen gennemgår vi 10 fotosituationer, hvor du får gode råd til det, du skal være opmærksom på, guides til kameraindstilling, tips til lys, komposition og placering af motiv og alle de hemmelige fif, som lige tager dit billede til et højere niveau. 

+ øvelser inklusiv kameraindstillinger, så du nemt kan tage din viden til praksis. 

E-bog_fotokursus for begyndere

Guide til 10 fotosituationer: 

  • Børn: Det du skal være opmærksom på, når du fotograferer børn, og hvordan du fanger de bedste øjeblikke. 
  • Baby: Hvilke kameraindstillinger som er essentielle for babybilleder, og hvordan du skaber billeder, som forældre sukker over. 
  • Mennesker: 15 steps til fotografering af mennesker - om det er de planlagte festbilleder eller autentiske øjeblikke i hverdagen. 
  • Rejser: De tricks du skal kende for at komme hjem med de bedste feriebilleder. 
  • Bolig: 10 steps til at fotografere et rum i din bolig, så det stråler som et boligmagasin

 

 

  • Sport: Den ene kameraindstilling som du skal mestre + de objektiver som redder dit billede. 
  • Landskab/natur: 8 områder du skal have styr på, når du fotograferer landskab. 
  • Mad: 7 genveje til bedre madbilleder, som du skal kende. 
  • Stil-life: Skab billeder som bliver små kunstværker.
  • Flatlay: Lær hvordan du fotograferer de populære Instagrambilleder, der høster likes i massevis.
  • Produkt: Det er muligt at tage fine produktbilleder uden studiolamper - du får de smarte fif. 
paul-369639.png
 

Føl dig aldrig fastlåst eller overvældet igen


På fotokurset har du alt, hvad du behøver for straks at implementere det, du lærer.

 

8 videotræningsmoduler - pakket med step-by-step lektioner og praktiske øvelser.

Hands-on tilgang - jeg fortæller dig ikke bare, hvordan du gør - jeg viser dig det. 

 Cheatsheets, arbejdsark og ressourcer - så du nemt kan arbejde med din fotografering uden for kurset

Downloadbare nøgle-kursusnotater og pdf'er, så du ikke behøver bekymre dig om at tage noter

Øjeblikkelig adgang til hver enkelt modul og lektion - så du kan gå i gang med det samme

Evigt adgang til kursusmaterialet - så du kan tage kurset i dit eget tempo

louise-mockup.gif
 
kamera.jpg

SÆT TURBO PÅ DIN LÆRING

Og se massive resultater på få weekender

 
kevin-fremon-480935.png

Hvor lang tager det at lære fotografering? 

Helt ærlig, så kommer det an på dig og din situation. De fleste kursusdeltagere tager kurset over en weekend eller to og ser markante resultater. Andre deltagere brugere mere tid.

Husk, der er ingen hastværk eller rigtig eller forkert i forhold til, hvor lang tid du bruger på kurset. Kurset er dit og du har evig adgang til det og alle fremtidige opdateringer.

Min anbefaling, efter feedback fra de over 800 kursusdeltagere som har taget fotokurset, er at sætte 1-3 weekender af til kurset og arbejdet med øvelserne. 

 

Jeg er ikke usikker med mit kamera mere 

"Genialt kursus som kommer hele vejen rundt! Jeg er for første gang ikke bange for, at trykke på knapperne på mit kamera."

- Trine B. Andersen (kursusdeltager)


test - fotokursus.png

Der har aldrig været et bedre tidspunkt for at starte med at lære fotografering

Livet sker hele tiden. Børnene vokser op, hverdagens små øjeblikke sker og familieferier, fester og højtider suser forbi.

Dine minder skal foreviges på bedst mulig måde.

Gå ikke glip af at indfange minder med familie og venner - fotografere dem præcis, som du gerne vil.

Nu er det tid til at få mere ud af dit kamera

 du skal tage kontrollen, blive selvsikker og fotografere billeder, som du kan være stolt af. 

E.png

Flex

  • 8 kursusmoduler
  • Øvelser, worksheets, cheatsheets
  • Alle fremtidige kursusupdates
  • Bonus: Find din billedstil
  • Bonus: E-bog, Grib dit kamra - fang øjeblikket

3 månedelige BETALINGER AF

347 kr.

3 månedelige BETALINGER AF

275 kr. KØB NU

standard

  • 8 kursusmoduler
  • Øvelser, worksheets, cheatsheets
  • Alle fremtidige kursusupdates
  • Bonus: Find din billedstil
  • Bonus: E-bog, Grib dit kamra - fang øjeblikket

1 BETALING AF

997 kr.

795 kr.
KØB NU

HVORDAN SER KØBSPROCESSEN UD?

Når du klikker på købsknappen bliver du sendt over på en sikker betalingsside. Du vil straks efter din betaling modtage en e-mail med oplysninger om din ordre, samt hvordan du logger ind på dit kursus. Du vil have øjeblikkelig adgang til alt kursusmateriale, så du kan komme i gang med at lære at fotografere lækre billeder med det samme.

 

100% købsgaranti og refundering!

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, så send mig inden 7 dage en email på kursus@louiogbearnaisen.dk

 


sylwia-bartyzel-114124.png
aaron-mello-532049.png
Louise1.png

Din underviser 

Hej, jeg er Louise. Jeg står bag Louiogbearnaisen.dk, en madblog spækket med billeder. Herudover fotograferer og foodstyler jeg professionelt hver evig eneste dag. 
Jeg var virkelig overvældet, da jeg allerførste gang fik mit nye spejlreflekskamera i hænderne. I dag ved jeg hvor meget unødig tid og energi jeg brugte på at lære at fotografere - det skal du ikke!

Fotografering skal være sjovt. Jeg glæder mig til, at vise dig hvor enkelt fotografering med et kamera faktisk er. 

Lad os få knipset nogle billeder!

FAQ

HVORNÅR STARTER OG SLUTTER KURSET?

Kurset starter nu og du har adgang for altid. Du bestemmer fuldstændig selv, hvornår du vil tage det og i hvilket tempo.

HVILKE FORMAT ER KURSET I?

Kursusmaterialet er en blanding af video, slides og printvenlige pdf'er. Videoerne skal ses online, men alle arbejdsark og guides kan du downloade og printe ud (eller bare læse online).

HVOR LANG TID HAR JEG ADGANG TIL KURSET?

Kurset er dit til evigt eje. Det vil sige, at du kan tage kurset alle de gange, du lyster og orker. Uden begrænsning.

JEG VIL BARE HAVE ET QUICK-FIX - HVOR HURTIG KAN JEG LÆRE FOTOGRAFERING?

At lære fotografering kræver tålmodighed og praksis. Du kan lære de basale indstillinger på én dag, men du kan ikke lære at bruge dem i praksis på én dag. Fotografering er en proces, som kræver tid. Så er du ude efter en hurtig løsning, så snup dit smartphone og fotografer med den.

HVOR MANGE GANGE KAN JEG SE SE OG HENTE MATERIALET?

Du kan se alt materialet ligeså mange gange, som du lyster. Der er ingen begrænsning. Du kan også hoppe mellem modulerne og selv vælge, hvad du vil undervises i.

HVILKET MÆRKE SKAL MIT KAMERA VÆRE?

Jeg benytter et Canon spejlreflekskamera på kurset, herunder gennemgår kameraknapperne på dette. Du kan sagtens deltage på kurset, hvis du ikke har et spejlreflekskamera eller et Canon-kamera - vi gennemgår det basale i fotografering, funktioner (bla. ISO, blænde, lukketid) som findes på både spejlrefleks- og systemkameraer.

kamera.jpg

Tag KONTROLLEN, vær SELVSIKKER OG INDFANG fantastiske BILLEDER hver gang